کد مطلب : 33315 تاریخ مطلب : 1397/07/17 منبع : اتاق اصناف ايران

حضور اصناف در مراجع تصميم گيرنده ضروري است/ قوانين دست وپاگير حذف شوند

نماينده اتاق اصناف ايران در استان فارس، شهرستان خرمبيد گفت: حضور نمايندگان اصناف در مراجع تصميم گيري ضروري است و بايد از افراد متخصص و كارآمد در اين زمينه استفاده شود.

مجيدشجاع در گفت وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني اتاق اصناف ايران با بيان اينکه اصناف توانمند ميتوانند درعرصه هاي مختلف اقتصادي ،دولت را ياري كنند، افزود: براي برون رفت از مشکلات اصناف، حضور همه ذينفعان ضروري است و تشکل ها بايد ضمن بالابردن دانش و آگاهي اعضاي خود، در تصميم گيري ها مشارکت فعال و موثر داشته باشند.
وي تصريح کرد: نقش اتاق اصناف به عنوان بخش خصوصي اقتصاد در تاريخ براي همگان روشن است و لذا مي تواند در جهت گيري هاي کليدي بخش اقتصاد تاثيرگذار باشند و بايد نقطه نظرات و ديدگاههاي اتاق اصناف در برنامه هاي که مرتبط با حوزه اصناف است ديده شود. شجاع اظهار کرد: اتاق اصناف ايران قادر است بر روي مسئله توليد و اشتغال فعالانه عمل کند و ظرفيت هاي اشتغال را در کشور افزايش دهد و با افزايش توليد نيز مي توان مقاومت در اقتصاد را بالابرد .
وي افزود: حذف موانع توليد و توجه به توسعه واحدهاي صنعتي و توليدي در بين نهادهاي اجرايي نيازمند فرهنگ سازي مستمر است و بايد پذيرفت توجه به اصل حمايت از کالاي ملي و همچنين حمايت هاي همه جانبه و به نظارت دقيق در توليد کالا بستگي دارد. شجاع اظهار کرد: دولت بايد براي ثبات قيمت ارز در کشور گام بردارد و نوسانات قيمت ارز در چند ماه گذشته خسارت قابل توجه به اقتصاد وارد کرده است و اين مساله بايد ساماندهي شود.
نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور