کد مطلب : 33402 تاریخ مطلب : 1397/07/28 منبع : فرصت امروز

7 راهکار کسب درآمد از اينترنت که ممکن است تاکنون به آن فکر نکرده باشيد

در دنياي امروز، کسب وکار افراد معمولا پاسخگوي نيازهاي آن ها نبوده و همين امر باعث مي شود تا توجه به شغل دوم به امري ضروري تبديل شود. اگرچه اين امر با توجه به ساعات کاري کسب و کارهاي مختلف کمي غيرممکن به نظر مي رسد، با اين حال امروزه با توجه به رشد تکنولوژي، امکان انجام چندين کار به طور همزمان امکان پذير مي باشد که در اين رابطه اينترنت بدون شک يکي از آن ها محسوب مي شود.
در همين راستا و در اين مقاله قصد معرفي 7 روش کسب درآمد از اين پديده شگفت انگيز را خواهيم داشت. توجه داشته باشيد که اين راهکارها در دسته کارهاي نيمه وقت قرار گرفته و زمان زيادي را از شما اشغال نخواهد کرد.

1- هزينه هاي رفت و آمد افراد را کاهش دهيد

بدون شک افراد زماني را براي اقداماتي نظير خريدهاي خود اختصاص خواهند داد. اين امر در حالي است که شما با شناسايي ساکنان حاضر در محل زندگي و يا کار خود، قادر خواهيد بود تا با رفع نياز آن ها، براي خود درآمدي را به دست آوريد. اگرچه يافتن اين افراد تا حدي دشوار به نظر مي رسد، با اين حال اين امر به لطف اينترنت و يک برنامه نويسي ساده، قابل اجرا خواهد بود.
توجه داشته باشيد که در اين رابطه ممکن است شما خود نيز قادر به فروش محصولي باشيد که اين خود کاملا وابسته به شرايط و امکانات در دسترس شما خواهد بود. در اين رابطه شما با ارائه خلاقيت هايي قادر به انجام کارهاي جديد خواهيد بود.
براي مثال مي توانيد وبلاگي را براي خد ايجاد کرده و بهترين مکان ها را به هم محله اي هاي خود پيشنهاد دهيد. بدون شک در صورتي که بتوانيد قابل توجهي کاربر را به دست آوريد، از طريق تبليغات قارد به کسب درآمد خواهيد بود. براي مثال ممکن است شما از تخفيفي در يک فروشگاه باخبر باشيد و يا جايي را بشناسيد که در عين کم هزينه بودن، فضايي بي نظير براي آخر هفته و استراحت مي باشد که سايرين از آن بي خبر هستند، بدون شک اين دست از اطلاعات شما مي تواند براي بسياري از افراد جذابيت بالايي را به همراه داشته باشد.

2- در آمازون فعاليت نماييد

اگرچه امروزه آمازون را بيش تر به خاطر فعاليت گسترده اش در زمينه فروش آنلاين کتاب مي شناسند، با اين حال لازم است بدانيد که در اين سايت امکان فروش محصولات دست دوم و توليدي افراد و يا شرکت ها امکان پذير بوده و همين امر آن را به مکاني ايده آل تبديل نموده است. در اين رابطه شما به سادگي و با ساخت يک اکانت قادر به فعاليت خواهيد بود. فروش اجناس در اين سايت به دو طريق FBM و FBA صورت مي گيرد که در مورد نخست شما تنها به بسته بندي محصولات مورد نظر آمازون خواهيد پرداخت و مورد دوم مختص به افرادي است که خود محصولي را در اختيار دارند.

3-توليد و يا فروش محصولات ديجيتال

بدون شک محصولات فيزيکي نيازمند فضايي براي نگهداري و هزينه حمل و نقل مي باشند، با اين حال اين امر در رابطه با محصولات ديجيتالي کاملا متفاوت است. براي مثال يک PDF هيچ فضا و يا زحمتي را براي شما به همراه نخواهد داشت به همين خاطر ايجاد و يا فروش آن ها خود مي تواند قابل توجه باشد. در اين رابطه کيمرا لونا ( از جمله افراد موفق در اين زمينه) توصيه مي کند تا به نيازهاي خود نگاه کرده و با يافتن پاسخي براي آن، به ايده هاي جذابي دست پيدا کنيد. براي مثال اين امر که امکان مطالعه کتاب فيزيکي را نداشته باشيد، مي تواند مشکل هزاران نفر باشد که با تبديل آن به کتاب صوتي، قادر خواهيد بود تا مخاطبان بسياري را به خريد محصول توليدي خود، وادار نماييد.

4-فعاليت به عنوان يک دستيار مجازي

امروزه با رشد شبکه هاي اجتماعي، افراد مختلفي ساعت هاي زيادي را صرف آن کرده و اين امر خصوصا براي افراد مشهور و با حجم بالاي کاري، دردسرهايي را به همراه خواهد داشت. به همين خاطر اين امر آن ها را به کمک گرفتن و سپردن مسئوليت اداره آن ها به فردي ديگر، مجاب کرده است. بدون شک در صورتي که شما بتوانيد اين کار را براي آن ها انجام دهيد، قادر به کسب درآمدهايي خواهيد بود. اگرچه ممکن است مبلغ اين امر چندان قابل توجه نباشد، با اين حال شما با توجه به حجم پايين کاري و عدم سخت بودن آن، قادر به مديريت همزمان چندين اکانت خواهيد بود.
براي مثال ممکن است يک بازيگر مطرح سينما تمايل به پاسخ دهي به تمامي پيام هاي ارسالي و يا اقداماتي از اين قبيل براي نشان دادن توجه خود به طرفداران، داشته باشد. بدون شک اين امر با توجه به تعداد زياد پيام هاي ارسالي و مشغله آن ها، غيرممکن خواهد بود که در اين رابطه حضور شما مي تواند نتيجه بخش باشد. بدون شک اين امر تنها يک روش ساده بوده و امکان دستيار بودن در بسياري از زمينه هاي ديگر نيز بدون مانع مي باشد.

5-فعاليت به عنوان مشاور و يا يک مربي

امروزه افراد زمان کمي را در اختيار دارند تا به سلامت جسم و يا استفاده از يک مشاور، اختصاص دهند. بدون شک شما از هر نياز يک فرد يا افرادي، قادر به کسب درآمد خواهيد بود. براي مثال اين امر که به افراد برنامه ورزشي داده و فعاليت آن ها را مديريت نماييد، خود از جمله اقداماتي است که نياز آن ها به حضور در باشگاه را حل خواهد نمود و يا با يک مشاور آنلاين ديگر نيازي به حضور آن ها در محل کار مشاور نخواهد بود که بدون شک براي شما نيز سهولت کار بيشتري را به همراه خواهد داشت.

6-دورکاري را جدي بگيريد

حضور هر کارمندي در شرکت به معناي اختصاص يک فضا و استفاده آن ها از امکانات خواهد بود. همين امر شرکت ها را به استفاده از افرادي که نياز به حضور در شرکت ندارند، ترغيب نموده است. بدون شک دورکاري از مزيت هاي بسياري برخوردار خواهد بود و همواره به مديران کسب وکارها در اين رابطه توصيه مي شود تا آن دسته از کارهايي را که امکان دورکاري براي آن فراهم است، به اين طريق صورت دهند. به همين خاطر شما مي توانيد از شرکت هايي که شيوه هاي سنتي کار را کنار گذاشته اند، استفاده نموده و شغلي مناسب را براي خود داشته باشيد.

7-اپليکيشن ايجاد نماييد

اپ ها در واقع نرم افزارهايي هستند که در سيستم عامل هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند که با توجه به رشد چشمگير تلفن هاي همراه، استفاده از آن مي تواند سودآوري خوبي را به همراه داشته باشد. در اين رابطه سعي کنيد تا در زمينه اي فعاليت نماييد که کاملا نسبت به آن تسلط داريد. نکته ديگري که بايد مورد توجه قرار دهيد اين است که عدم توانايي شما در اين رابطه نبايد به مانعي برا تان تبديل شود، درواقع شما مي توانيد از يک برنامه نويس و فرد ماهر بخواهيد تا ايده شما را عملي سازد. بدون شک شما نيازي به کسب درآمد مستقيم نداشته و حتي چند تبليغ نيز مي تواند سودآوري کافي را براي شما داشته باشد.
نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور