کد مطلب : 36651 تاریخ مطلب : 1397/09/12

قابل توجه کساني که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند

بعد از آنکه بازگشت کارت سوخت قطعي شد، جدا از افرادي که کارت سوخت ندارند و بايد براي گرفتن المثني آن به طرق مختلفي که معرفي شده است اقدام کنند، براي مالکان خودرو يا موتورسيکلتي که کارت سوخت دارند اما رمز خود را فراموش کردهاند نيز تمهيداتي انديشيده شده است.

به گزارش ايسنا، چندي پيش شرکت ملي پالايش و پخش فرآوردههاي نفتي از بازگشت قطعي کارت سوخت خبر داد و از مالکاني که فاقد کارت سوخت هستند خواست تا براي دريافت کارت سوخت المثني به طرق مختلفي که اعلام شده، اقدام کنند. اين شرکت تاکيد کرد خودروهاي نوشماره داراي کارت سوخت بوده و اگر کارت سوخت به دستشان نرسيده، در زماني که براساس شماره سمت راست تلفن همراه آنها تعيين شده، براي ثبتنام اقدام کنند و چنانچه کارت سوخت آنها در شرکت پست مانده، اين شرکت در آينده براي ارسال کارتهاي سوخت اقدام خواهد کرد.

در اين ميان مالکاني هم هستند که کارت سوخت خود را حفظ اما رمز آن را فراموش کردهاند. يکي از سوالات پرتکرار مخاطبان ايسنا از سوي اين افراد است که براي بازيابي رمز خود چه بايد بکنند؟ زيرا مدتهاست که سوختگيري با کارت سوخت جايگاهدار صورت ميگيرد و بسياري از افرادي که داراي کارت سوخت هستند، رمز خود را فراموش کردهاند و اکنون که بازگشت کارت سوخت قطعي شده، درباره بازيابي رمز کارت سوخت خود نگران هستند.

لازم به تاکيد است که مالکاني که داراي کارت سوخت هستند اما رمز خود را فراموش کردهاند نبايد از هيچکدام از روشهاي معرفي شده براي اخذ کارت سوخت المثني اقدام کنند. شرکت ملي پالايش و پخش فرآوردههاي نفتي تاکيد کرده است اين افراد نگران نباشند و منتظر اطلاعرساني اين شرکت در اين حوزه باشند.

همچنين پيش از اين زيبا اسماعيلي، سخنگوي شرکت ملي پالايش و پخش فرآوردههاي نفتي در اين مورد به ايسناتوضيح داده بود:درحال حاضر افرادي که کارت سوخت دارند اما رمز آنرا فراموش کردهاند، نبايد اقدامي انجام دهند. قرار است رمز همه کارتها بازيابي شود و از زماني که استفاده از کارت سوخت الزامي شد، زماني که مالک خودرو براي نخستين بار براي سوختگيري به جايگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پيامي مبني بر انتخاب رمز روي صفحه نقش ميبندد و مالک ميتواند رمز خود را انتخاب کند.


نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور