کد مطلب : 36811 تاریخ مطلب : 1397/10/11 منبع : اتاق اصناف ايران

بازار شب عيد تحت نظارت اصناف

نايب رئيس اتاق اصناف ايران گفت: با توجه به اهميت تنظيم بازار در ايام پاياني سال، اتاق اصناف ايران نظارت بر اين مهم را در دستور کار قرار داده است.

جلال الدين محمد شکريه در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني اتاق اصناف ايران گفت: اتاق اصناف ايران با توجه به نزديکي به ماه هاي پاياني سال اقدام به نظارت و بازرسي واحد هاي صنفي در سراسر کشور کرده است و در سال جاري نيز با توجه به اهميت تنظيم بازار به طور ويژه اين مهم را در دستور کار قرار داده ايم.
وي افزود: هرگونه افزايش قيمت، کم فروشي و عدم ارائه خدمات مناسب به هموطنان در اين دوره با برخورد جدي تري نسبت به سالهاي گذشته انجام خواهد شد.
شکريه پرداخت منابع مالي جهت امر بازرسي از سوي دولت را کليدي برشمرد و بيان کرد: به استناد تبصره هفتم، ماده 72 قانون نظام صنفي دولت بايد در امر پرداخت منابع مالي شرايط را سريعا فراهم کند تا اتاق با توجه به دستيابي به منابع مالي بتواند امر بازرسي را به بهترين شکل ممکن اجرايي کند.
وي ادامه داد: مطابق اين تبصره از محل جرايم بايد يک سوم در اختيار سازمان تعزيرات حکومتي کشور، يک سوم وزارت صنعت، معدن و تجارت و يک سوم در اختيار اتاق اصناف ايران قرار گيرد.
نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور