کد مطلب : 17974 تاریخ مطلب : 1396/06/05 منبع : فرصت امروز

آغاز به کار اتحاديه کسب وکارهاي مجازي

يکي از اعضاي منتخب هيأت مديره اتحاديه کسب وکارهاي مجازي با بيان اينکه اتحاديه حداکثر تا دو هفته آينده فعاليت خود را آغاز مي کند، گفت: با توافق بين اعضاي هيأت مديره اين اتحاديه شروعي قوي را تجربه مي کند.

فرشاد وکيل زاده در پاسخ به اين سوال که اتحاديه جديد از چه زماني شروع به کار مي کند؟ اظهار کرد: طبق ماده 20 آيين نامه اجرايي نحوه تشکيل و برگزاري انتخابات اتحاديه هاي کشوري، داوطلبان سه روز کاري فرصت دارند شکايات خود را نسبت به روند انتخابات با ذکر دلايل و مستندات به صورت مکتوب به دبيرخانه هيأت عالي نظارت ارجاع دهند، پس از آن دبيرخانه حداکثر 15 روز فرصت دارد تا به بررسي شکايات واصله بپردازد.
به گزارش تجارت نيوز، وي ادامه داد: بر اين اساس چنانچه تا پايان چهارم شهريور شکايتي در دبيرخانه ثبت نشود، دبيرخانه موظف است بلافاصله با دعوت کتبي از اعضاي هيأت مديره و بازرس نسبت به تحويل اعتبارنامه هاي آنها اقدام کرده و پس از آن عملا اتحاديه جديد شروع به کار مي کند، اما چنانچه اعتراضي به دبيرخانه ارسال شود، شروع به کار اتحاديه حداکثر تا 15 روز و تا زمان بررسي شکايات به تعويق خواهد افتاد.
اين عضو منتخب هيأت مديره اتحاديه کسب وکارهاي مجازي در پاسخ به اينکه براساس نتايج انتخابات، دو نفر از اعضاي هيأت مديره داراي رأي يکسان بوده و براي تعيين سمت بايد توافق انجام شود، توضيح داد: براي تعيين سمت دبير هيأت مديره و خزانه دار بايد توافقي صورت بگيرد که در مورد آن در حال مذاکره و تبادل نظر هستيم. چنانچه توافقي حاصل نشود اين کار از طريق قرعه کشي انجام خواهد شد، اميدوارم با توجه به حاشيه هاي موجود و تبادل نظرهايي که بين اعضا صورت مي گيرد اين توافق به بهترين شکل ممکن انجام شود تا شاهد تولد اتحاديه اي قوي باشيم.
وکيل زاده با اشاره به شايعات روزهاي اخير مبني بر اينکه برخي از اعضاي منتخب وابسته به شرکت هاي دولتي يا داراي نگاه دولتي و حتي فاقد کسب وکار اينترنتي هستند، تصريح کرد: دوستاني که به عنوان اعضاي هيأت مديره انتخاب شده اند، براساس چارچوبي که قانون نظام صنفي مشخص کرده و توسط هيأت عالي نظارت بررسي شده، تأييد صلاحيت شده اند و قانون هم محدوديتي از اين باب در نظر نگرفته است، لذا منع قانوني براي تأييد صلاحيت اين افراد وجود نداشته است.
نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور