کد مطلب : 25092 تاریخ مطلب : 1396/11/15 منبع : اتاق اصناف ايران

برگزاري نمايشگاه هاي بهاره در کلان شهرها

رئيس اتاق اصناف ايران از برگزاري نمايشگاه بهاره امسال در کلانشهرها از 9 تا 19 اسفند ماه خبر داد.

علي فاضلي با اشاره به اينکه برگزاري نمايشگاه هاي بهاره امسال با مديريت اتاق هاي اصناف استانها و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت انجام مي شود، افزود: هيچ ارگان ديگري اجازه برگزاري نمايشگاه در اين ايام را نخواهد داشت.
وي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما، با اشاره به تعيين 5 نقطه در تهران براي برگزاري نمايشگاه بهاره گفت: پارک ارم، حکيميه تهرانپارس، بوستان ولايت و مصلي تهران، چهار محل تعيين شده است و محل پنجم هم به زودي مشخص خواهد شد.
رئيس اتاق اصناف ايران با تاکيد بر عرضه کالاي توليد داخلي در اين نمايشگاه ها ادامه داد: به دليل تکميل نبودن امکانات زير ساختي در اين نمايشگاه ها همه برندهاي معتبر امکان حضور را نخواهند داشت.
فاضلي تقويت بنيه خريد براي اقشار کم درآمد را هدف برگزاري اين نمايشگاه ها دانست و افزود: برگزاري فروش هاي فوق العاده در روزهاي پاياني سال برنامه ديگر اتاق اصناف براي ايجاد بازار پررونق براي واحدهاي صنفي و مردم است. وي با اشاره به تامين کامل کالاي پرمصرف ايام عيد گفت: تمام تلاش اصناف در جهت جلوگيري از افزايش قيمت کالا در بازار است که البته در برخي موارد افزايش قيمت جهاني و نوسانات ارز سبب بالا رفتن قيمت شده است.
رئيس اتاق اصناف ايران تشديد نظارت ها در ايام و پيک خريد در بازار را از ديگر هدف گذاري هاي انجام شده دانست و ادامه داد: تشديد نظارت ها براي کنترل قيمت ها و جلوگيري از بروز تخلف انجام مي شود.
فاضلي نمايشگاه هاي بهاره را در جهت آسان سازي شرايط خريد کالا ايام عيد دانست و گفت: اين نمايشگاه ها در شهرستان هاي کوچک برگزار نمي شود. وي افزود: کالاهاي قابل عرضه در نمايشگاه هاي بهاره با حداقل 15 تا 20 درصد تخفيف عرضه خواهد شد.
نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور