کد مطلب : 25199 تاریخ مطلب : 1396/12/21

راه اندازي کمپين خريد محصولات داخلي؛ راهي براي کاهش مشکلات توليدکنندگان

رييس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: توليدکنندگان داخلي بايد براي افزايش کيفيت محصولات خود تلاش کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني اتاق اصناف ايران، رضا سليم ساساني افزود: با توجه به شرايط اقتصادي کشور و تاکيد مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي، تصميم بر اين گرفته شد که در نوروز 97 کمپين خريد محصولات داخلي در استان کرمانشاه راه اندازي شود.
رضا سليم ساساني در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه افزود: بخش زيادي از چرخه اقتصادي، حمايت از توليدکنندگان داخلي است و توليد و اشتغال منجر به گردش مالي و شرايط را به گونهاي رقم ميزند که کمتر شاهد مشکلات توليدکنندگان باشيم. ساساني گفت: در صورت حمايت نکردن از محصولات داخلي و خريد نکردن از آنها، توليد کنندگان توان اداره کارخانههاي خود را نخواهند داشت.
رييس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: البته توليدکنندگان داخلي نيز بايد تمام سعي خود را داشته باشند تا کيفيت محصولات خود را افزايش دهند و با رعايت مشتري مداري، حقوق آنها لحاظ شود. اميد است تعامل مردم و توليدکنندگان و درک متقابل از شرايط موجود، منجر به اتفاقهاي خوب براي توليدکننده و مصرف کننده شود. ساساني از مردم خواست به کميپن خريد محصولات داخلي بپيوندند و شرايط سرپا ماندن کارخانهها که در نهايت به حمايت از توليدکنندگان و جلوگيري از افزايش بيکاري در سطح جامعه ميشود، کمک کنند.
نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور