کد مطلب : 29917 تاریخ مطلب : 1397/05/29 منبع : اتاق اصناف ايران

ارائه پيشنهادات اتاق اصناف بجنورد براي ايجاد کسب و کارهاي جديد

در راستاي توسعه ارتباطات و همکاري بيشتر با حضور رئيس سازمان صمت، رئيس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالي، رئيس اتاق بازرگاني و رئيس اتاق تعاون در محل دفتر رئيس اتاق بازرگاني برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني اتاق اصناف ايران، در ابتداي اين جلسه صمدي رئيس اتاق بازرگاني بجنورد گزارشي از فعاليت هاي اتاق بازرگاني را ارائه کرد.
رئيس اتاق اصناف بجنورد نيز پيشنهادات اتاق اصناف را در خصوص ايجاد کسب و کارهاي جديد ارائه و توضيحات کاملي را در خصوص اين طرح ها بيان کرد و خواستار ارتقاي آموزش اصناف و بازاريان از طريق کلاس ها و برگزاري دوره هاي آموزشي با اساتيد مجرب شد.
مهدي اميدوار پيشنهاد کرد: هر يک از اعضاي کارگروه چشم انداز يک ساله خود را در اين خصوص در جلسه بعدي ارائه کنند و اينکه در هر جلسه از مسئولان استاني دعوت به عمل آيد و در هر جلسه به بررسي يک موضوع خاص پرداخته شود تا اين جلسات خروجي مفيدي داشته باشند.
در ادامه، رئيس سازمان صمت ضمن ابراز اميدواري از تشکيل اين کارگروه مطالب جامعي را در خصوص کسب و کارهاي جديد بيان کرد و خواستار اين شد که اتاق بازرگاني زمينه حضور اصناف و بازاريان فعال را در نمايشگاههاي خارج از کشور را فراهم کند.
نيکدل همچنين خواستار مشارکت و همکاري اتاق بازرگاني در خصوص پذيرش هيات هاي تجاري خارج از کشور براي معرفي توانمندي هاي اقتصادي و سرمايه گذاري استان خراسان شمالي شد. در پايان هر يک از اعضا نقطه نظرات و ديدگاههاي خود را در خصوص موضوع جلسه بيان کردند و مقرر شد جلسات اين کارگروه به صورت ماهانه برگزار شود و دواير دولتي از روساي اتاق هاي استان در جلسات مربوط به اين بخش دعوت بعمل آورند.
نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور