کد مطلب : 36652 تاریخ مطلب : 1397/09/12

نسل جديد کسب‌وکار باشگاه مشتريان توسط بانک سامان رونمايي شد

بانک سامان با هدف ايجاد ارزش افزوده براي مشتريان و خدمات‌رساني مناسب‌تر، از نسل جديد کسب‌وکار باشگاه مشتريان با نام تجاري «سامانيوم» رونمايي کرد.

به گزارش ايران اکونوميست به نقل از روابط عمومي بانک سامان؛ باشگاه مشتريان بانک سامان در راستاي تأمين نيازها و ايجاد منافع بيشتر براي مشتريان ايجاد شده است تا با گردآمدن مشتريان در کنار يکديگر، امکان ايجاد ارزش افزوده بيشتر براي آنها فراهم شود.


براساس اين گزارش، مشتريان بانک سامان با عضويت در سامانيوم» و ثبت مشخصات و سلايق خود در زمينههاي ورزشي، هنري و تفريحي، از خدمات مرتبط آن بهرهمند ميشوند.


اين گزارش ميافزايد: عرضه خدمات متنوع بانکي و بيمهاي با شرايط آسان و شرايط مناسبتر، ارايه کدهاي تخفيف روي کالاها و خدمات متنوع و امکان بازگشت نقدي و قرعهکشي مداوم و اهداي جوايز متنوع از جمله ويژگيهاي باشگاه مشتريان بانک سامان است.


اين گزارش حاکي است: در نخستين قرعهکشي بزرگ سامانيوم»، تمام اعضاي باشگاه از امروز به مدت يک ماه(تا 11 دي ماه 97)، با عضويت، فعاليت و دعوت سايرين به باشگاه سامانيوم»، در قرعهکشي يک دستگاه گوشي تلفن همراه آيفون Xmax و دهها هديه ارزنده ديگر شرکت خواهند کرد.


علاقهمندان براي دانلود نسخه اندرويد و iOsاپليکيشن سامانيوم دريافت ميتوانند به صفحه باشگاه در وبسايت بانک سامان مراجعه کنند

نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور