کد مطلب : 36671 تاریخ مطلب : 1397/09/14

امضاي تفاهم نامه هفت جانبه توسعه کسب و کارهاي ديجيتالي در حوزه سلامت الکترونيک

تفاهم نامه همکاري هفت جانبه به منظور توسعه کسب و کارهاي ديجيتالي درحوزه سلامت الکترونيک با هدف همکاري ، هماهنگي و هم افزايي قابليت و ظرفيت سازي در توسعه اين نوع از کسب و کار ها امضا شد.

به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعي اين نشست امروز با حضور" ابوالحسن فيروزآبادي" رئيس مرکز ملي و دبيرشوراي عالي فضاي مجازي، عيسي منصوري معاون توسعه کار آفريني و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، محمدهادي ايازي معاون اجتماعي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، حميد فرهنگ مديرعامل همراه اول، و نمايندگاني از معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، سازمان فناوري اطلاعات و مرکز توسعه رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و همراه اول برگزار شد .
گفتني است دراين تفاهم نامه ، شوراي عالي فضاي مجازي ، معاونت توسعه کارآفريني و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي ، همراه اول ، معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ، سازمان فناوري و اطلاعات و مرکز توسعه رسانه هاي ديجيتال وزارت ارشاد هريک با توجه به فعاليت هاي تخصصي حوزه خود در اين تفاهم نامه سهيم شدند .
شايان ذکر است ، همراه اول به عنوان اپراتور پيشرو در امر حمايت از کسب و کارهاي نوپا در معرفي استارت آپ ها با بهره مندي از ظرفيت سامانه هاي هوشمند دراختيار، متعهد شد در شتابدهي رسانه اي کسب و کارهاي نوين حمايت کند .
همچنين براساس اين تفاهم نامه قرار بر اين شد که همراه اول سهميه تبليغي صدا و سيما به استارت آپ ها را با استفاده از ظرفيت مرکز توسعه کسب و کار هاي ايران ( توسکا ) به عنوان شتاب دهنده رسانه اي کسب و کارهاي کوچک بر بستر ديجيتال انجام دهد .
در اين نشست فيروز آبادي بر نقش اپراتور اول در توسعه کسب و کارهاي ديجيتال نوپا ، تقويت ظرفيت هاي داخلي و ملي و توليد محتواي موثر و مفيد در فضاي مجازي تاکيد کرد .
همچنين دراين نشست از عيسي منصوري براي حمايت همه جانبه از کسب وکارهاي نوپاي ديجيتالي قدرداني شد .
نیمتا روزنامه های کثیرالانتشار کشور